Levering & verzending
Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
Wij proberen je pakje steeds zo snel mogelijk te verzenden.
Wanneer we jouw betaling ontvangen, wordt je pakket binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden.
Betaal je via overschrijving, dan kan het gebeuren dat de betaling pas na een paar dagen op onze rekening komt.
Hou hier rekening mee.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij hanteren steeds verzendkosten ongeacht de waarde van de bestelling.
Gezien de artikels bijna allemaal met een kortingsprijs verkocht worden, kunnen wij geen gratis verzending meer toestaan.
Alle zendingen zijn te volgen met een Track & Trace, waardoor we een optimale service kunnen bieden.
Daarom werken we niet met brievenbuspost.
Binnen BE naar thuisadres: € 8,50 incl. handtekening
Binnen BE naar afhaalpunt: € 7,50
Naar Nederland: € 12 incl. handtekening
Wat is de levertermijn na verzending?
Als je pakje verzonden is, zal deze tussen de 2 à 3 werkdagen later geleverd worden.
Dit geldt ook voor pakjes die naar Nederland worden verzonden.
Het kan steeds gebeuren dat de levering wat langer duurt, maar hiervoor zijn wij niet aansprakelijk.
Bent u niet thuis op moment van levering, dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht met een briefje van de koerierdienst.
Met wie verzenden jullie?
Onze pakketjes versturen wij zowel in België als naar Nederland via PostNL. Standaard versturen we naar je thuisadres maar je kan ook zelf aanduiden of je het liever naar een postpunt gestuurd krijgt.
Na het verzenden van je bestelling ontvang je een mailtje met de Track & Trace en kun je zo je bestelling verder opvolgen.
Teruggavebeleid.
Als een product je niet bevalt kan je dit binnen de 14 dagen na orderdatum aan ons terugsturen.
Volg hiervoor onderstaande stappen:
1. Stuur ons een mail naar shop@bebedamourbrugge.be en vermeldt daarin het bestelnummer, het artikelnummer en de reden van terugsturen.
2. Je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord van ons met de juiste te volgen richtlijnen.
Het betaalde bedrag wordt teruggestort zodra we het geretourneerde artikel terug in ons bezit hebben. Het spreekt voor zich dat het betreffende artikel enkel kan worden terug gezonden in perfecte, originele, onbeschadigde en ongebruikte staat, en in de originele verpakking indien deze aanwezig was.
De kosten van terugzending en extra verzendkosten zijn ten laste van de koper. Indien er een fout is van onze kant uit, dan nemen wij de kosten van terugzending op ons.
Wat kan ik niet retourneren, omruilen of annuleren
Producten met een korting kunnen niet worden geretourneerd, omgeruild of geannuleerd.
Laat je een retourzending niet op voorhand weten dan wordt de retourzending niet aangenomen.